Obchodní podmínky |
Dodací podmínky
Zboží zasíláme Českou poštou nebo DPD na dobírku a zaplatíte jej až při převzetí zásilky.
Můžete také využít možnosti zaplacení zboží předem bankovním převodem. Po připsání platby na náš účet zboží odešleme na Vaši adresu. Termín dodáníVyřízení Vaší objednávky je individuální. Termín dodání zboží naleznete vždy v detailu zboží – viz dostupnost (např. expedice do 24 hodin, dodání do 14 dní, atd.). Objednávky se odesílají kompletní – pokud objednáte více položek zboží a tyto položky mají různou lhůtu dodání, zásilka se odesílá v termínu nejpozdějšího dodání. Pokud dojde z důvodu velkého zájmu o zboží k jeho vyprodání nebo ke zpoždění dodání zásilky, budete písemně vyrozuměni. V tomto případě přijměte naši omluvu. Děkujeme za pochopení. Záruka vrácení penězDle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží nebo zásilky bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno na adresu prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, štítků, etiket apod. schopno další distribuce. Součástí vrácené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura. Na základě takto vráceného zboží budou prodávajícím do 30 dnů vráceny peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět. Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis." Zjevné vady při převzetí zbožíVykazuje-li zboží při přebírání od České pošty zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište s pracovníkem České pošty protokol o poškození zásilky. V tomto případě zůstává nárok kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany prodávajícího. V případě, že kupující zásilku od České pošty převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinen neprodleně nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky toto písemně oznámit prodejci. Osobní údajeAbychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů. Odesláním objednávky potvrzujete souhlas s těmito podmínkami. |
![]() |